تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کفش های زنانه با زیبایی های طبیعت و معماری شهرهای مختلف!

تاریخ انتشار : یکشنبه 02 / 07 / 2017 مشاهده : 267 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

کفش های زنانه , در ادامه قصد داریم تعدادی از این کفش های زنانه که هر کدام یک قطعه ی هنری به شمار می آید را به شما نشان دهیم.

کفش های زنانه

کفش های زنانه , یک هنرمند و کفاش اهل ایالات متحده کفش هایی را طراحی و ساخته است که زیبایی های طبیعت و معماری ایالات و شهرهای مختلف این کشور بر روی آن ها نقش بسته اند.

در واقع به نگاه به این کفش ها می توانید گشتو گذاری مجازی در سراسر ایالات متحده داشته باشید، از پل پلدن گیت در سانفرانسیسکو گرفته تا زیبایی های لاس وگاس و از زیبایی های آسمان آبی نیویورک گرفته تا سواحل زیبای میامی.

در ادامه قصد داریم تعدادی از این کفش های زنانه که هر کدام یک قطعه ی هنری به شمار می آید را به شما نشان دهیم تا هم با هنر این کفاش زبردست آشنا شده و هم زیبایی های طبیعی و معماری مسحور کننده ی شهرهای ایالات متحده را نظاره گر باشید.

کفش های زنانه

نیویورک سیتی

کفش های زنانه

نیویورک سیتی

کفش های زنانه

سانفرانسیسکو

کفش های زنانه

سانفرانسیسکو

کفش های زنانه

لاس وگاس

کفش های زنانه

لاس وگاس

کفش های زنانه

میامی

کفش های زنانه

میامی

روزیاتو

کفش های زنانه با زیبایی های طبیعت و معماری شهرهای مختلف! اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کفش های زنانه با زیبایی های طبیعت و معماری شهرهای مختلف!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..