تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت مجازی ترامپ سوژه رسانه‌ها شد+عکس

فعالیت مجازی ترامپ سوژه رسانه‌ها +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دوانالد ترامپ رسانه‌های آمریکا را دروغگو خطاب کردو مردم آمریکا رابرای دریافت اخبار معتبر به صفحات مجازی خود دعوت کرد. این توهین به رسانه‌ها برای دونالد ترامپ گران تمام شد و اغلب رسانه‌های آمریکایی مواضع سرسختانه‌ای را پس از انتخابات علیه رئیس جمهور جدید آمریکا انتخاب کردند.

ترامپ رئیس جمهور توییتر

پس از رسیدن دونالد ترامپ به کاخ سفید فعالیت وی در شبکه‌های اجتماعی بیشتر هم شد و رسانه‌ها به وی لقب رئیس جمهور توییتری هم دادند. ولی واکنش‌های تند اصحاب رسانه‌ و سیاسیون بازهم مانع ترامپ نشد.

در همین راستا روزنامه نیویورک تایمز با انتشار متنی در یکی از صفحات خود خطاب به دونالد ترامپ نوشت:"بس کن. فقط بس کن"

فعالیت مجازی ترامپ سوژه رسانه‌ها +عکس

انتهای پیام/

حمله رسانه‌ها به ترامپ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت مجازی ترامپ سوژه رسانه‌ها شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..