تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بیني پرداخت قريب به ۸۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه در سال ۹۶

مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از افزايش ۱۵ درصدي منابع قرض الحسنه اين بانک در سه ماهه اول امسال خبر داد و گفت: پيش بيني مي‌کنيم ميزان تسهيلات قرض الحسنه اعطايي در سال جاري به حداكثر۸۰۰ هزار فقره برسد.

به گزارش شمانیوز، مرتضی اکبری در حاشيه بيست و هفتمين همايش پولي و ارزي در گفتگو با خبرنگار ايبنا، با بيان اينکه، اين امر نويد بخش آن است که ما مي‌توانيم تسهيلات قرض الحسنه ازدواج، سلامت و كارآفريني بيشتري به متقاضيان ارائه دهيم، افزود: سال گذشته بانك ما ۵۱۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به متقاضيان ارائه كرد و امسال پيش بيني مي‌كنيم اين رقم به حداكثر ۸۰۰ هزار فقره تسهيلات ارتقا يابد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه در سال ۹۴ منابع قرض الحسنه اين بانک ۳۰ درصد و در سال ۹۵، سي و هشت درصد رشد نشان مي‌دهد افزود: اين امر نشان دهنده اعتماد و اعتقاد مردم به بانک‌هاي قرض الحسنه و اينگونه تسهيلات است.
وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی و کارآفريني براي رشد اقتصادي در جامعه بيان داشت: کارآفريني و ايجاد بسترهاي مناسب براي توليد و اشتغالزايي لازمه رشد و توسعه اقتصادي است و در حال حاضر نقش اصلي تامين منابع مالي بر عهده نظام بانکي مي باشد، از اين رو ضروري است تا مسائل و مشکلات پيش روي بانك ها مرتفع گردد.
اکبری افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است تا بانک ها بتوانند توان ایفاي تعهدات و اعطاي تسهيلات خود را افزايش دهند و در اين راستا نقش نظارتي بانک مرکزي بر عملكرد بانك ها بيش از پيش احساس مي شود.
وی ادامه داد: بانک مرکزی طی ۴ سال گذشته با هدف تحکیم شفافيت، اقدامات نظارتي شايسته اي را ارائه نموده است و همواره بر الزامات اجرايي شدن صورت هاي مالي همگرا با IFRS تاکيد مي كند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: رعایت اين استانداردهاي اعمال شده از سوي بانک مرکزي ميتواند تاثير بسزايي در شفافيت ترازنامه ها، صورت هاي سود و زيان اعلام شده و عملكرد نهايي بانك ها داشته باشد.
مرتضی اکبری خاطرنشان کرد: استانداردهای جدید تهيه و تنظيم صورت هاي مالي به رتبه بندي شدن تدريجي بانک هاي کشور كمك مي كند و با شناسايي ريسك هاي آنها منجر به بهبود تصميم گيري مردم براي سپرده گذاري مي شوند.

منبع:روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بیني پرداخت قريب به ۸۰۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه در سال ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..