تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیاثی:عیار دو و میدانی ایران در قهرمانی آسیا مشخص می شود

غیاثی:عصاره دو و میدانی ایران به هندوستان اعزام می شودتیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت اعضای تیم ملی دو و میدانی ایران پیش از شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا تصریح کرد: خوشبختانه با تمرینات خوبی که دو و میدانی کاران انجام داده اند، در آمادگی مناسبی قرار دارند. امیدوارم با این آمادگی در روز مسابقه هم عملکرد خوبی داشته باشند.

وی درمورد تعداد مدال های دو و میدانی ایران در مسابقات اودیشا هندوستان اظهار داشت: این امر بستگی به شرایط  نمایندگان کشورمان در روز مسابقه و همچنین میزان آمادگی حریفان دارد اما در کل به نتیجه گیری تیم ملی دو و میدانی در رقابت های قهرمانی آسیا امید زیادی دارم. فدراسیون دو و میدانی حمایت خوبی از ورزشکاران انجام داده و امکانات لازم را برای آن ها فراهم کرده است. در کل این رقابت ها عیار دو و میدانی کاران ایرانی را مشخص می کند. پیش بینی می کنم بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم چراکه 14 نفری که به هندوستان اعزام می شوند، عصاره دو و میدانی ایران هستند.

غیاثی درباره اینکه برخی دو و میدانی کاران اعتقاد دارند که فدراسیون دو و میدانی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی آسیا تبعیض قائل شده است، تصریح کرد: با توجه به اختلاف فنی نفرات اعزامی به هندوستان با سایر دو و میدانی کاران، این اعتراض ها هیچ توجیهی ندارد. تمام افرادی که قرار است در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنند، نسبت به رقیبان خود وضعیت بهتری داشتند و با شایستگی عازم هندوستان می شوند. هرکس ادعایی دارد باید این موضوع را در عمل ثابت کند. به نظر می رسد افرادی که به فهرست نفرات اعزامی به هندوستان اعتراض دارند، تنها قصد سفر به هندوستان را دارند. 

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی ایران درمورد اینکه کدام یک از دوندگان کشورمان می توانند در مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه رقابت های جهانی لندن را کسب کنند، گفت: حسن تفتیان، علی خدیور و کیوان قنبرزاده جزء نفراتی هستند که می توانند سهمیه رقابت های جهانی را کسب کنند.

انتهای پیام/

برخی ورزشکاران تنها به دنبال سفر هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیاثی:عیار دو و میدانی ایران در قهرمانی آسیا مشخص می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..