تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج اولین مرحله دوازدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ اعلام

نتایج اولین مرحله دوازدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ اعلامبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور، ‌نتایج اولین مرحله دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم اعلام ‌شد.

علاقه‌مندان برای مشاهده نتایج این مرحله از دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی به نشانی http://hefz.telavat.com مراجعه کنند. همچنین، بنابر اعلام سازمان دارالقرآن الکریم، آزمون مرحله دوم(شفاهی) نیز در محدوده زمانی آخر مرداد و هفته اول شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد و زمان و مکان دقیق حوزه‌های آزمون در روز ۲۰ مردادماه از طریق همین پایگاه اینترنتی اعلام خواهد شد. همچنین، اعلام آمادگی قبول‌شدگان آزمون مرحله اول برای شرکت در آزمون شفاهی جهت حافظانی که حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند، الزامی است.

یادآور می‌شود، اولین مرحله دوازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم در روز جمعه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه، مصادف با نیمه شعبان، برگزار ‌شد که تعداد ۷۴۰۰ نفر در سراسر کشور در این آزمون قرآنی شرکت کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج اولین مرحله دوازدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ اعلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..