تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




800 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید/ محسن رضایی در مراسم اختتامیه سخنرانی می‌کند

در نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی مطرح شد؛

800 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید/ محسن رضایی در مراسم اختتامیه سخنرانی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی (جشنواره مرگ بر آمریکا) صبح امروز در سالن امیرحسین فردی حوزه هنری با حضور اسماعیل آجرلو دبیر دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی برگزار شد.

در این مراسم، آجرلو دبیر دومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی با اشاره به تغییرات این دوره نسبت به دوره قبل، گفت: بخش بین‌الملل را به دور دوم جشنواره حقوق بشر آمریکایی اضافه کردیم. همچنین بخش‌های پوستر و کاریکاتور را به این جشنواره افزودیم و در این جشنواره دو بخش علمی و هنری برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره حقوق بشر آمریکایی در پنج بخش کاریکاتور، موشن گرافیک، اینفو گرافیک، پوستر، کاریکاتور و نمایش رادیویی برگزار می‌شود. در بخش علمی کتاب های پژوهشی و مجموعه مقالات شرکت داده شدند. در مجموع 800 اثر در هر دو بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در بخش بین الملل بیست کشور شرکت کردند.

دبیر جشنواره بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی با اشاره به شرکت کنندگان خارجی این جشنواره اظهار داشت: آثاری را از کشورهای لبنان، مالزی، ترکیه، فرانسه، آمریکا، کانادا، استرالیا، آذربایجان و عراق دریافت کردیم.

وی ادامه داد: پس از مراسم اختتاميه جشنواره حقوق بشر آمریکایی، آثاری که به جشنواره رسیده را در معرض دید مخاطبان قرار می دهیم. از همین رو نمایشگاه‌هایی در سطح کشور برگزار می‌کنیم. همچنین آثار منتخب جشنواره در ایستگاه‌های منتخب مترو نمایش داده می شوند و آثار این جشنواره به منظور برنامه سازی در اختیار صدا و سیما قرار می گیرد.

اجرلو با اشاره به برگزاری نمایشگاهی از آثار جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی در 10 کشور پس از اختتامیه این جشنواره بیان کرد: سخنرانان اصلی مراسم اختتاميه جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی محسن رضایی، محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر، عزت‌الله ضرغامی و محسن مومنی شریف هستند. در این مراسم از اسفندیار قره‌باغی (خواننده انقلابی) و پرویز شیخ‌طادی (کارگردان سینما) تجلیل می‌شود. همچنین قرار است جمعی از اندیشمندان و هنرمندان خارجی آمریکایی در این جشنواره حاضر شوند.

گفتنی است؛ اختتامیه جشنواره حقوق بشر آمریکایی روز چهارشنبه ساعت 17:30 در تالار سوره حوزه هنری برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «800 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید/ محسن رضایی در مراسم اختتامیه سخنرانی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..