تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص بیش از دو میلیارد تومان برای پروژه های آموزش و پرورش اصلاندوز

ساعت: 10:44 منتشر شده در مورخ: 1396/04/11 شناسه خبر: 1139826

رییس آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز از اختصاص دو میلیارد و 300 هزار تومان اعتبار برای پروژه های آموزش و پرورش این منطقه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار"قدرت مهرآوران" امروز با اعلام این خبر گفت:براساس نتایج امتحانات نهایی و مقایسه آن با سال تحصیلی گذشته شاهد رشد چشمگیر در امتحانات نهایی هستیم،بطوریکه نسبت به سال گذشته در مجموع رشته های نظری رشد یک و 43 صدم درصدی،در دوره پیش دانشگاهی رشد 72 صدم درصدی و در شاخه فنی حرفه ای رشد سه و 5 صدم درصدی در میانگین نمره ورقه پایانی را داریم.

وی افزود:در امتحانات نهایی تعداد 4 نفر معدل بالای 19 و تعداد 10 نفر معدل بالای 17 در شاخه نظری، تعداد یک نفر معدل بالای 17 در رشته فنی حرفه ای را کسب کردند که سال گذشته تنها 2 نفر از دانش آموزان معدل بالای 19 را کسب کرده بودند.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در ادامه با اشاره به دلایل ارتقا معدل دانش آموزان سال سوم متوسطه در خرداد امسال خاطرنشان کرد:ارتقا وضعیت میانگین نمره امتحانی با توجه به تاثیر مثبت 30 درصدی در کنکور سراسری، در سایه عنایات و توجه مدیر کل آموزش و پرورش و معاون آموزش متوسطه استان،اعضای شورای آموزش و پرورش،برگزاری همایش کنکور،برگزاری همایش سال سومی ها، برنامه ریزی و تعامل مناسب با مدیران و دبیران و برگزاری جلسه تعامل با دبیران،دانش آموزان و اولیا و همچنین توزیع 101 مجموعه کامل کمک آموزشی اهدایی از بنیاد علوی و آشنایی دانش آموزان با سئوالات نهایی در قالب مجموعه راه نهایی بدست آمده است.

 

مهرآوران در ادامه با اشاره به اقدامات پروژه مهر سال 1396 گفت:آسفالت ریزی جهت محوطه سازی حیاط مدارس منطقه در طی سه ماهه تابستان امسال،رنگ آمیزی 10مدرسه،نصب ایزوگام 5 مدرسه،تعمیر سرویس بهداشتی مشکل دار در تمامی مدارس،تخریب ساختمان های قدیمی و بلا استفاده مخروبه،استانداردسازی سیستم گرمایشی 8 مدرسه و تعمیر موتورخانه 4 مدرسه از اقدامات پروژه مهر 96 که توسط کمیته تعمیر و تجهیز انجام خواهد شد.

وی همچنین به مصوبات کمیته برنامه ریزی شهرستان پارس آباد در سالتحصیلی 96/97 اشاره کرد و گفت:طی این مصوبه حدود دو میلیارد و 300 هزار تومان اعتبار برای پروژه های آموزش و پرورش اصلاندوز اختصاص یافت.

این مسئول از احداث مدرسه 6 کلاسه در داخل شهر اصلاندوز با اعتبار یک میلیارد و 100میلیون تومان خبر داد و گفت:با توجه به کمبود مدرسه در شهر این مدرسه می تواند مشکلات کمبود فضای آموزشی را حل کند.

مهرآوران با بیان اینکه مبلغ چهارصد و 50 میلیون تومان برای تکمیل سالن ورزشی قره قباق تخصیص یافته است گفت:طبق مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان پارس آباد دو دستگاه کانکس برای مدارس جدید التاسیس قشلاقات اختصاص یافت و جهت حصارکشی هنرستان علم و صنعت مبلغ 290 میلیون تومان و همچنین برای تکمیل و افتتاح مدرسه اسمعلی کندی مبلغ  350 میلیون تومان اعتبار گذاشته شد.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز در ادامه از افتتاح مدرسه شبانه روزی دخترانه قشلاق بایندور با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و گفت:با افتتاح و بهره برداری از این مدرسه در سالتحصیلی آینده مشکل ادامه تحصیل دانش آموزان دختر قشلاقات منطقه حل خواهد شد.

وی با اشاره به جابجایی و انتقال مدارس در داخل شهر و نیز اداره آموزش و پرورش گفت:با توجه به مصوبه شورای آموزش و پرورش منطقه مقرر شد در سالتحصیلی آینده مدارس ابتدایی مولوی دوره اول و دوم و الزهرا دوره اول و دوم به ترتیب به آموزشگاههای مولوی و الزهرا انتقال یابند.

مهرآوران همچنین از انتقال مدارس راه زینب (س) دوره اول و دوم به محل ساختمان فعلی آموزش و پرورش اصلاندوز خبر داد و گفت:هنرستان علم و صنعت به دبیرستان سابق راه زینب(س)جنب بخشداری و اداره آموزش و پرورش نیز به ساختمان علم و صنعت جنب جایگاه سی ان جی شهرداری انتقال خواهند یافت.

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز از آغاز ثبت نام دانش آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی خبر داد و گفت:فرایند ثبت نام از دهم تیرماه آغاز شده و اولیای دانش آموزان در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با حضور در مدارس منطقه نسبت به ثبت نام دانش آموزان خود اقدام کنند.

وی در پایان از زحمات و پیگیری های امام جمعه اصلاندوز،نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس،فرماندار شهرستان پارس آباد،بخشدار اصلاندوز،مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل و از عنایات ویژه جناب دکتر ناصری مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص بیش از دو میلیارد تومان برای پروژه های آموزش و پرورش اصلاندوز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..