تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیبی فوق العاده برای مقابله با سرطان پروستات

سرطان پروستات بعد ار سرطان پوست شایع‌ترین سرطان در جهان محسوب می‌شود. یک مطالعه جدید نشان داده است که این نوشیدنی خوشمزه رشد سلول‌های سرطانی پروستات را متوقف می‌کند

مقابله با سرطان پروستات با یک نوشیدنی خوشمزه

به گزارش medicalnewstoday، یک مطالعه جدید در وزارت علوم و تغذیه تگزاس نشان داد، ترکیب پوست سیب، انگور قرمز و زردچوبه کلیدی برای جلوگیری از سرطان پروستات است.

به گفته محققان این ترکیب طبیعی این پتانسیل را دارد تا تومورهای سرطانی پروستات را کوچک و نابود سازد. وجود کورکومین در زردچوبه، اسید اورسولیک در پوست سیب و رسوراترول موجود در انگور قرمز و انواع توت ها باعث شده است این سه ترکیب را به ترکیبی جادویی در برابر توقف سلول‌های سرطانی پروستات تبدیل کند.

این سه ماده مغذی دارای خواص ضدسرطان است. مصرف این ترکیب همراه با یک رژیم غذایی سالم تاثیر مثبت و به سزایی را روی سلول‌های سرطانی پروستات ایجاد می‌کند.

کانال اخبار آشپزباشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیبی فوق العاده برای مقابله با سرطان پروستات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..