تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروسی لیونل مسی: نکته مهمی که جلب توجه میکند!

مراسم عروسی لیونل مسی برگزار شد و نکته مهم سادگی مسی و همسرش در این مراسم بود.

سادگی در مراسم عروسی لیونل مسی و همسرش

با جزئیات مراسم لیونل مسی کاری نداریم.به تفاوت های فرهنگی نیز اشاره ای نمی کنیم.

فقط کافی است که نیم نگاهی به لباس و چهره عروس و داماد داشته باشید و آن گاه بگویید که آیا خاندان مسی می توانستند و پولش را داشتند که جور دیگری بپوشند و تیپ بزنند یا خیر؟

خارجی ها سادگی را در اولویت کارهای خود قرار می دهند. آنها ساده اند . در لباس پوشیدن،در نوع آرایش و حتی برگزاری مراسم عروسی.

کارت عروسی آقا و خانم مسی هم نکته داشت. اولا در این کارت هیچ خبری از شکل و شمایل نبود. رنگی و زشت هم نبود.

چند جمله کوتاه در تمام کارت به چشم می خورد که مهمترینش این بود؛ به ما کادو ندهید. اگر دوست دارید به فلان موسسه خیریه کمک کنید.

بی نظیر است این کارهای فوق ستاره های فوتبال جهان. تمام بیلیونرها در عروسی مسی دور هم جمع شده بودند اما منهای گران یا فاخر بودن لباس ها،سادگی در آنها موج می زند. از این سادگی ها درس بگیریم. پولدار بودن نشانه این نیست که تیپ های اجق وجق بزنیم.

مسی و بانو در مراسمی که هزینه زیادی برای آن شده بود رسما به خانه بخت رفتند. این هزینه برای مراسم عروسی یک فوق ستاره کاملا طبیعی است اما سادگی در عروس خانم و آقا داماد موج می زد. آنها به اصطلاح امروزی ها فیک نبودند.

مبارکشان باشد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروسی لیونل مسی: نکته مهمی که جلب توجه میکند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..