تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده تیم پنج نفره جودو با یک برنز بسته شد

وحید نوری نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم تیم ملی جودو کشورمان در نخستین مبارزه خود مقابل حریف چینی شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

به گزارش شمانیوز:  رقابت‌های جودوی جایزه بزرگ در حالی از صبح روز (جمعه) به میزبانی چین آغاز شده است که تیم ملی ایران با ترکیب 5 ملی پوش در این مسابقات حضور پیدا کرده است. تیم ملی جودو ایران پیش از اعزام به مسابقات جایزه بزرگ چین به مدت دو هفته در اردوی مشترک ژاپن حضور داشت.

در دومین روز از مسابقات جایزه بزرگ جودو، مهدی فتحی‌پور نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان، در دور اول مسابقات مقابل نماینده چک ایپون شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در ادامه مسابقات بریمانلو دیگر نماینده کشورمان در این وزن بود که او نیز دور اول به مصاف نماینده قزاق رفت و با شکست حریف خود به دور بعدی راه یافت. بریمانلو دور دوم جودوکاری از کشور اوکراین را شکست داد. وی در دور سوم مقابل نماینده روسیه شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه‌ یافت.

بریمانلو در جدول شانس مجدد به مصاف نماینده هلند رفت و حریف خود را شکست داد. وی برای رسیدن به مدال برنز به مصاف نماینده بلژیک رفت و با شکست این جودوکار به مدال برنز دست یافت.

در وزن 81- کیلوگرم نیز سعید ملایی دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، دور دوم نماینده گرجستان را شکست داد. ملایی دور سوم مقابل حریف مجارستانی در یک دقیقه و 38 ثانیه ایپون شد و به جدول شانس مجدد راه‌ یافت. وی در جدول شانس مجدد به مصاف حریف روسی رفت و در دو دقیقه ایپون شد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

محمد رشنونژاد نماینده وزن 60- کیلوگرم تیم ملی ایران روز (جمعه)به عنوان نخستین نماینده ایران در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود. رشنونژاد در اولین مبارزه خود به مصاف "تورنیک" از هلند رفت و در وقت اضافه و امتیاز طلایی توانست برنده مسابقه شود. وی در دور بعد به مصاف "شی شی می" از ژاپن رفت که در زمان کمتر از سه دقیقه یک امتیاز وازاری از دست داد و ایپون شد.

"رشنونژاد" در جدول رپه شارژ با "رستم ابرایف" از قزاقستان مبارزه کرد و پس از ایپون کردن این جودوکار مقابل نماینده روسیه شکست خورد و به عنوان پنجمی دست یافت.

وحید نوری نماینده وزن 90-کیلوگرم تیم ملی مردان امروز در روز پایانی این مسابقات در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده چین رفت و با شکست مقابل حریف خود از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور 226 جودوکار از 26 کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران با ترکیب 5 جودوکار پیش از حضور در این رقابت‌ها در اردوی مشترک ژاپن حضور داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده تیم پنج نفره جودو با یک برنز بسته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..