تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه سرنوشت ساز طاهری با وزیر ورزش و جوانان

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس  قرار است قبل از اعلام اسامی اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دیدار وزیر برود.گفته می شود اسامی اعضا ی جدید بلافاصله پس از این جلسه معرفی می شوند. 

در حالی که اعضای جدید هیئت مدیره استقلال چند روز قبل از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شدند اما هنوز خبری از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس نشده است. گفته می شود اعضای هیئت مدیره پرسپولیس تا پایان هفته جاری انتخاب می شوند و فعالیت خود را در باشگاه پرسپولیس شروع می کنند. 

شنیده ها حاکی از آن است که علی اکبر طاهری، جعفر کاشانی در هیئت مدیره پرسپولیس باقی می مانند و بیژن ذوالفقار نسب، بهروز نعمتی عضو هیئت رئیسه مجلس و حمید زیدوند حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری به همراه دو نفر دیگر که هنوز نام آنها مشخص نیست به جمع اعضای هیئت مدیره پرسپولیس اضافه می شوند. 

به هر حال وزارت ورزش و جوانان باید هر چه سریعتر اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را انتخاب کند تا آنها برنامه های باشگاه برای فصل جدید را بررسی و تصویب کنند. 

انتهای پیام/ 

 طاهری به دیدار وزیر ورزش می رود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه سرنوشت ساز طاهری با وزیر ورزش و جوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..