تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاریخ برگزاری جشنواره ادبی «شاه بیت» تغییر کرد

صابر قدیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاریخ برگزاری جشنواره ادبی «شاه بیت» تغییر کردصابر قدیمی، دبیر جشنواره ادبی «شاه بیت» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره ادبی گفت: بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبی شاه بیت رسیده است. امروز قرار است آثار رسیده به این دبیرخانه داوری نهایی شود. آثار برگزیده در سه بخش شعر کلاسیک، سپید و متن ادبی توسط محمدعلی بهمنی و حمیدرضا شکارسری انتخاب می شوند.

وی افزود: آثار برگزیده در جشنواره ادبی «شاه بیت» اطلاع‌رسانی خواهند شد. مراسم افتتاحیه این جشنواره ادبی قرار است به مناسبت دهه کرامت در روز سوم مرداد ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در فرهنگسرای سرو برگزار شود. این مراسم قرار بود در روز 14 تیرماه سال جاری به مناسبت روز قلم برگزار شود.

دبیر جشنواره ادبی شاه بیت با اشاره به جزئیات مراسم افتتاحیه این جایزه ادبی اظهار داشت: در مراسم اختتامیه جشنواره ادبی شاه بیت شاعران نام آشنای کشور حضور دارند. تا کنون حضور حمیدرضا شکارسری، محمدعلی بهمنی و حسن آذری در این مراسم قطعی شده است. در این مراسم علاوه بر استادان، برگزیدگان جشنواره شعرخوانی می کنند.


انتهای پیام/

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاریخ برگزاری جشنواره ادبی «شاه بیت» تغییر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..