تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان انحراف چشم کودک، حتما عینک لازمه؟

دخترم بعد از معاینه توسط متخصص چشم بدلیل ضعیف بودن و انحراف چشم شروع به عینک زدن کرده چه مدت طول میکشه که انحرافش بدون عینک زدن از بین بره؟

  سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دخترم بعد از معاینه توسط متخصص چشم بدلیل ضعیف بودن و انحراف چشم از دو سالگی شروع به عینک زدن کرده می خواستم بدونم با زدن عینک چه مدت طول میکشه که انحرافش بدون عینک زدن از بین بره؟

 

پاسخ دکتر احمدرضا فرسار، متخصص کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی:

دوست عزیز بچه تا بچه متفاوت است و مراقبت های والدین در این زمینه تمایز دارد. هرچه مستمر استفاده کند نتیجه بهتری می گیرید. بهتر است تحت نظر چشم پزشک باشید.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان انحراف چشم کودک، حتما عینک لازمه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..