تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران قسمت دوم «شهرزاد 2» در سینما

نسخه قابل چاپ ارسال به دوستان ذخیره

کد خبر : 115339 زمان انتشار : 10 تیر 1396 14:30:00

قسمت دوم از فصل دوم سریال شهرزاد، یک روز قبل از عرضه در پردیس سینمایی کوروش نمایش داده می‌شود.

اکران قسمت دوم «شهرزاد 2» در سینما

به گزارش سینماخبر :    به نقل از روابط عمومی سریال شهرزاد؛ علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند فردا یکشنبه 11 تیرماه ساعت 22 ، به تماشای قسمت دوم فصل دوم در سالن گراند سينمای پردیس سینمایی کوروش بنشينند.

علاقه‌مندان به تماشای قسمت دوم سريال شهرزاد، می توانند هم اکنون با مراجعه به سايت سينماتيكت، نسبت به تهيه بليت اقدام كنند.

بر اساس اين گزارش، قسمت جدید سریال شهرزاد از دوشنبه 12 تیرماه عرضه خواهد شد و مخاطبان می توانند لوح فشرده آن را از فروشگاه معتبر تهيه كرده و به صورت قانونی تماشا كنند.

0

OK




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران قسمت دوم «شهرزاد 2» در سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..