تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنچلوتی:به فیلیپ لام و ژابی آلونسو پیشنهاد مربیگری دادم

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در حاشیه برگزاری نخستین جلسه تمرینی شاگردانش فاش کرد خواهان همکاری با بازیکن بازنشسته فصل قبل به عنوان دستیار بوده است.

به گزارش بولتن نیوز، یکی از اقداماتی که کارلو آنچلوتی در 5 هفته تعطیلی تابستانی انجام داد، انتخاب دستیار بود.

او 2 دستیار فصل گذشته‌اش یعنی کلمنت و گرلاند را از دست داده بود و دنبال کمک مربی می‌گشت. به همین خاطر فیلیپ لام و ژابی آلونسو یعنی 2 بازیکنی که در پایان فصل اخیر بازنششته شدند، را مد نظر داشت.

کارلتو به خبرنگاران گفت: می‌خواستم دستیاری بگیرم که باشگاه را خوب بشناسد.از این جهت نظر لام و آلونسو را هم پرسیدم که آیا می‌خواهند به عنوان کمک، با من همکاری کنند  یا نه.

وی بعد از آنکه پاسخ منفی از این دو گرفت، به سراغ «ویلی سانیول» ملی‌پوش با سابقه و فرانسوی اسبق مونیخی‌ها رفت.

آنچلوتی عنوان کرد: با ویلی به خوبی می‌توانم همکاری کنم. امیدوارم او بتواند در پیشبرد تیم به ما کمک کند. انتخاب او گزینشی صحیح بوده و از بیلان خوبی برخوردار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنچلوتی:به فیلیپ لام و ژابی آلونسو پیشنهاد مربیگری دادم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..