تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره‌‌های آموزش قرآن از سوی مؤسسه «نورالثقلین» زاهدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی نورالثقلین زاهدان دوره‌های آموزش قرآن کریم برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا)، مؤسسه قرآنی نورالثقلین زاهدان در نظر دارد با برنامه‌ریزی در طول سال دوره‌های آموزشی قرآن کریم به صورت زمان‌بندی دقیق برگزار کند.
از جمله این برنامه‌ها می‌توان به آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، آموزش تجوید و صوت و لحن پایه و پیشرفته، حفظ قرآن کریم، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، آشنایی با تفسیر قرآن کریم، موضوعی و تربیتی، تربیت مربی قرآن کریم در تمامی رشته‌ها و سطح‌ها و آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت، دوره‌های آموزشی نام برد.
ثبت نام پیش‌دبستانی قرآن نورالثقلین آغاز و علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند با مراجعه به این مؤسسه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
گفتنی است؛ مؤسسه قرآنی نورالثقلین زاهدان در خیابان معلم 24، سمت چپ اولین میلان دانشجو 64 واقع شده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره‌‌های آموزش قرآن از سوی مؤسسه «نورالثقلین» زاهدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..