تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاب میانی ال جی V30 ظاهراً امکان شارژ بیسیم را تایید می کند

قاب میانی ال جی V30 ظاهراً امکان شارژ بیسیم را تایید می کند

شارژ بیسیم فناوری جدیدی نیست، اما هنوز هم با توجه به آنکه بسیاری از کمپانی های تولیدکننده اسمارت فون به استفاده از این فناوری تمایلی نشان نداده اند نمی توان گفت که یک فناوری معمول است. اما به نظر می رسد که گوشی ال جی V30 به این فناوری تجهیز شود، یا حداقل بر اساس تصاویری که اخیراً توسط Slashleaks منتشر شده اند می توان چنین استنباط کرد. در ادامه با تک شات همراه باشید.


تصاویر مورد بحث قاب میانی این گوشی را نشان می دهد و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید سیم پیچی های شارژ بیسیم که روند شارژ را ممکن می کنند به وضوح دیده می شوند. البته هیچ راهی برای اثبات این موضوع که این قاب میانی به LG V30 تعلق دارد وجود ندارد، بنابراین هنوز باید این گزارش را در حد شایعه پذیرفت.


از طرفی این گزارش با شایعات پیشین که از تجهیز این گوشی به فناوری شارژ بیسیم خبر می داد همخوانی دارد. همچنین چون رقبایی مانند سامسونگ از این فناوری استفاده کرده اند و گفته می شود که اپل هم قصد دارد ویژگی شارژ بیسیم را در آیفون 8 معرفی کند، خیلی دور از ذهن نخواهد بود که ال جی هم به استفاده از این فناوری روی آورد.


اما از آنجایی که هنوز رسماً در این خصوص حرفی زده نشده است، بهتر است کمی به دیده تردید به آن بنگریم. تا کنون بر اساس شایعات، در ال جی وی 30 برای استفاده از نمایشگر اولد، ال جی از نمایشگر ثانویه دست کشیده است. احتمالا این اسمارت فون در IFA 2017 معرفی خواهد شد.

ال جی
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاب میانی ال جی V30 ظاهراً امکان شارژ بیسیم را تایید می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..