تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکای "بابک" در راه ایران

مسئول کمیته مطالبات وزارت نفت از آمادگی شرکای بابک زنجانی برای سفر به ایران خبر داد و گفت: شرکت ملی نفت ایران منتظر حضور شریکان خارجی برای نهایی کردن قرارداد و پرداخت بدهی بابک زنجانی است.

به گزارش شمانیوز: علی اصغر هندی با اعلام این مطلب یادآور شد: شرکای بابک زنجانی قرار بود هفته پیش از تعطیلات، برای نهایی کردن قرارداد پرداخت بدهی بابک زنجانی به تهران بیایند که نیامدند.
وی اصل بدهی بابک زنجانی را 2 میلیارد و 60 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: این در حالی است این رقم در دادنامه یک‌میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو قید شده است.
به‌گفته مشاور وزیر نفت، اختلاف بدهی بابک زنجانی به شرکت ملی نفت ایران با آنچه در دادنامه آمده است حدود 100 میلیون یورو است.
وی با بیان این‌که، رقم بدهی بابک زنجانی جدا از میزان خسارت واردشده بابت تأخیر در پرداخت بدهی است، تصریح کرد: با محاسبه میزان خسارت واردشده، میزان بدهی بابک زنجانی هم‌اکنون به سه میلیارد یورو رسیده است.
عضو هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد: شرکت ملی نفت ایران برای خسارت‌ها و سود توافقی که پیش‌تر داشتند طرح دعوی کرده و در دادگاه تحت رسیدگی است.
روز گذشته نیز وکیل بابک زنجانی از تهیه پیش‌نویس شرکای خارجی بابک زنجانی با نمایندگان شرکت نفت خبر داده بود.
رسول کوهپایه‌زاده اظهار داشت: در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته برای تسویه بدهی بابک زنجانی، پس از چندین ماه مذاکره با نمایندگان شرکت ملی نفت ایران، کارشناسان وزارت اطلاعات و بابک زنجانی و شرکای خارجی وی، به‌منظور ارائه راهکار جهت پرداخت بدهی، نهایتاً پیش‌نویس قرارداد مربوطه تهیه شد اما آنچه محل اختلاف است، میزان مبلغ بدهی موکل به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: در واقع شرکای خارج از کشور موکل، طی این قرارداد متعهد می‌شوند که عیناً مبلغ بدهی مندرج در دادنامه قطعی را که به‌عنوان رد مال باید پرداخت شود پرداخت کنند. این مبلغ در دادنامه قطعی یک‌میلیارد و 967 میلیون و 500 هزار یورو قید شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکای "بابک" در راه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..