تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجمع عمومي بيمه البرز برگزار شد

مجمع عمومي عادي ساليانه شركت بيمه البرز براي سال مالي منتهي به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵، ‌روز شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ برگزار و به ازاي هر سهم ۵۵ ريال سود بين سهامداران تقسيم شد.

به گزارش شما نیوز: در مجمع عمومي عادي ساليانه اين شركت كه به رياست محمد رضا تقوايي، رييس هيات مديره بيمه البرز و با حضور سيدرسول تاجدار، ‌مديرعامل و نايب رييس هيات مديره، علي جعفري، مديركل نظارت مالي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران و نمايندگان سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان حسابرسي و بيش از ۸۹ درصد از سهامداران اين شركت، برگزار شد، عملكرد هيات مديره و صورت‌هاي مالي اين شركت در سال مالي منتهي به ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ از سوي صاحبان سهام حاضر در جلسه تصويب شد.
همچنين در اين مجمع، سود خالص اين شركت در سال مالي منتهي به ۳۰ اسفندماه سال ۱۳۹۵ با رشد پنج درصد نسبت به سال ما قبل آن، ۵۵۹ ميليارد و ۸۸۴ ميليون ريال اعلام شد كه بر اساس تصميم مجمع، ۵۵ ريال به ازاي هر سهم بين سهامداران توزيع شد.
بر اساس گزارش هيات مديره، شركت بيمه البرز در سال گذشته ۱۸ هزار و ۸۷۸ميليارد و ۹۹۰ ميليون ريال حق بيمه توليد كرده و ۱۳ هزار و ۵۳۹ ميليارد و ۳۰۵ ميليون ريال خسارت پرداخت كرده است.

منبع: روابط عمومي و بين‌الملل بيمه البرز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجمع عمومي بيمه البرز برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..