تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرادی به لندن نرسید

 به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،بامداد امروز رقابت های دوو میدانی بین المللی ماراتن با حضور 27هزار ورزشکار شرکت کننده در استرالیا برگزار و در نهایت با ناکامی ورزشکار کشورمان در کسب سهمیه جهانی همراه بود.

برهمین اساس محمدجعفر مرادی، دونده دو ماراتن ايران توانست با زمان 2:35:58 مسابقات بين المللی گلدكاست استراليا را به پايان برساند.

بنابراین مرادی نتوانست در مسابقه جایزه بزرگ استرالیا سهمیه حضور در رقابت های دو و میدانی قهرمانی جهان را کسب کند.چرا که پیش از این اعلام شده بود در صورتی که هر وزشکار موفق به ثبت زمانی بهتر از 2:19:00 ساعت شود، یا چنانچه جزو 10 نفر اول قرار بگیرد، می تواند جواز حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان را کسب کند.

انتهای پیام/

ناکامی دونده المپیکی کشورمان در کسب سهمیه جهانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرادی به لندن نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..