تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزیده آثار راسل هفته آینده به بازار کتاب می‌آید

مهدی افشارمهدی افشار مترجم، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار جدیدش گفت: کتابم با عنوان «گزیده آثار راسل» را چهل سال پیش ترجمه کرده بودم. دوباره این ترجمه ام را بازخوانی کردم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز انتشار این کتاب را صادر کرد.این کتاب هفته آینده توسط انتشارات جامی منتشر و روانه بازار کتاب می شود.

وی افزود: کتاب «گزیده آثار راسل» اثر بسیار مهمی محسوب می شود. این کتاب از جهت فرهنگی و پشتوانه فکری که دارد، حائز اهمیت است. در این کتاب مسائلی مطرح می شود که در جامعه امروز ما هم وجود دارد. در آن به روابط انسانی، دین و اخلاقیات نگاه متفاوتی وجود دارد. این نگاه ها تامل برانگیز است و جامعه روشنفکری ما باید با دیدگاه های موجود در کتاب « گزیده آثار راسل » روبرو و آشنا شود.

این مترجم با اشاره به مجموعه داستان چخوف اظهار داشت: در مجموعه داستان چخوف که هم اکنون آن را ترجمه می کنم، مقدمه ای از بورکی وجود دارد. بورکی با چخوف دیدار می کند. هم اکنون درحال ترجمه همین قسمت کتاب هستم. انتشارات دبیر قرار است این کتاب را منتشر کند. به دلیل آنکه هم اکنون کتاب در دست ترجمه است، زمان انتشار آن مشخص نیست.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزیده آثار راسل هفته آینده به بازار کتاب می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..