تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس جستجوگر وای فای فیسبوک در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت

سرویس جستجوگر وای فای فیسبوک در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت

سال گذشته شرکت فیسبوک قابلیتی موسوم به "Find WiFi" را در اپلیکیشن موبایل خود آزمایش کرده بود که به کاربران این امکان را می داد تا اماکن تجاری اطراف که مجهز به وای فای مجانی و عمومی هستند را پیدا کنند. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

قابلیت "Find WiFi" ابتدا تنها در چند کشور در سال 2016 عرضه شد، اما فیسبوک امروز اعلام کرده که استفاده از آن را برای تمام کاربرانش در سراسر جهان ممکن می سازد.

پس از آن که این قابلیت فعال می شود، شما می توانید تمامی مکان هایی که در پیرامون شما وای فای رایگان و عمومی دارند را مشاهده کنید. سپس در بخشی دیگر می توانید ساعات کاری مربوط به آن اماکن و نوع فعالیت آن ها را ببینید و قطعاً نام شبکه وای فای ارایه شده توسط آن ها نیز به شما اعلام می شود.

البته برای این که این شبکه ها به شما معرفی شوند، لازم است تا شرکت های تجاری خودشان به فیسبوک اعلام کنند که حاضرند سرویس وای فای مجانی و عمومی به کاربران این شبکه اجتماعی ارایه دهند. بنابراین طبیعی است که به همین دلیل تمامی هات اسپات های رایگان اطراف شما توسط فیسبوک نمایش داده نخواهند شد.

در بیانیه فیسبوک آمده که این قابلیت می تواند بیشتر برای افرادی که در منطقه زندگیشان اینترنت سلولار قوی وجود ندارد، یا حتی افرادی که در سفر به سر می برند بسیار مفید باشد.

جالب است بدانید که فیسبوک علاوه بر این قابلیت، در حال کار بر روی یک اتصال کابلی بین لس آنجلس و هنگ کنگ است. هم چنین پروژه پهپادهای ارایه دهنده اینترنت و دسترسی به اینترنت از طریق لیزر نیز توسط این شرکت در حال بررسی هستند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس جستجوگر وای فای فیسبوک در دسترس تمامی کاربران قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..