تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریم نامتعارف بازیگر زن در جدیدترین اثر سینمایی اش+عکس

اندیشه فولادوند صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرد.

گریم نامتعارف بازیگر زن در جدیدترین اثر سینمایی اش+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور حرفه ای در فیلم سربازهای جمعه در نقش "نقره" پا به عرصه سینما گذاشت در آخرین پست اینستاگرامی خود تصویری از گریم نامتعارف خود در فیلم دم سرخ ها  را منتشر کرد.

گفتنی است؛ فیلم دُم سُرخ‌ها به تهیه کنندگی سعید سعدی و به کارگردانی آرش معیریان است نیز با مضمون کمدی اجتماعی به دغدغه جوانان می پردازد.

اندیشه فولادوند در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"تست گریم"

 گریم نامتعارف بازیگر زن در جدیدترین اثر سینمایی اش+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریم نامتعارف بازیگر زن در جدیدترین اثر سینمایی اش+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..