تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایزدی: آمریکایی ها در راستای دشمنی شان با ایران با هر گروه تروریستی و منافقین همکاری می کنند/رابرت فانتینا: آمریکا در حالی مدعی حقوق بشر برای جهان است که خود حقوق بشر را نقض می کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سیاست خارجه آمریکا گفت: سیاست خارجه آمریکا در طول سالیان گذشته تا به امروز بر اساس ادبیات دروغین بوده است.

ایزدی ادامه داد: در تمامی جنگ های دنیا ادبیات دروغین آمریکایی ها نقش داشته و بر اساس همان هم در بسیاری از کشورها به جنایت و جنگ افروزی پرداختند و نتیجه آن هم کشته شدن میلیون ها انسان است.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: در عقبه فکری آمریکایی ها رهبر و آقای دنیا بودنشان وجود دارد و ادعای حمایتشان از حقوق بشر تنها بهانه جویی است در صورتی که خودشان ناقض حقوق بشر در بسیاری از کشورهای دنیا هستند.

او ادامه داد: بسیاری از مردم آمریکا از سیاست های خارجه دولت آمریکا بیزارند و آنرا نقد می کنند و حتی افرادی حاضر به تغییر تابعیت خود می شوند، زیرا از آمریکایی که خود در جنایت و کشتار و خونریزی سابقه ای طولانی دارد بعید نیست که خونریزی‌های گروههای تروریستی را نادیده بگیرد.
ایزدی گفت: دولت مردان آمریکا هنوز هم از تجریبات گذشته خود درباره دخالت در امور کشورها درس عبرت نگرفتند و به این کارشان ادامه می دهند ولی باید به این برسند که نتیجه این کارشان به ضرر خودشان خواهد بود و به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

حقوق بشر بهانه جنگ افروزی آمریکایی‌ها

او با اشاره به حمایت آمریکا از منافقین و تروریست ها افزود: آمریکایی ها در راستای دشمنی شان با ایران با هر گروه تروریستی و منافقین همکاری می کنند و آنها را زیر چتر حمایتی خودشان دارند و نکته مهم این است که آمریکا اصلا در زمینه حقوق بشر در جایگاهی نیست که بخواهد برای ایران بیانیه حقوق بشری بدهد یا با این بهانه تحریم هایی را بر علیه ایران وضع کند.
این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: جریان های غالب که در آمریکا قوانین ضد ایرانی را پیگیری می کنند با لابی رژیم صهیونیستی است و این جریان ها سالیان درازی است که فعالند و شبکه ای سراسری در آمریکا دارند و بر تصویب و وضع این قوانین تاثیر می گذارند.
او افزود: نکته مهم در این رابطه این است که اگر فردا رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود مشکل ما با آمریکا حل می شود؟ پاسخ این سوال منفی است زیرا روحیه استکباری در مسئولان و دولت های آمریکا وجود دارد و هرگز آنها از این رفتارها و جنایات خود دست نمی کشند.

ایزدی با اشاره به هدف آمریکایی ها در اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران گفت: هدف آنها این است که می خواهند فشارها بر مردم ایران به قدری زیاد شود که حکومتی را که خودشان انتخاب کرده اند را تغییر دهند، اما آمریکایی ها سخت در اشتباهند و مردم ایران را نشناخته اند زیرا مردم ایران پای تعهدشان با امام و شهدا و انقلاب هستند.

رابرت فانتینا پژوهشگر حقوق بشر از آمریکا با ارائه توضیحی درباره دلیل تغییر تابعیت خود گفت: در دوره بوش و با توجه به رای دادگاه، دولت آمریکا مشکلات زیادی برای من در رابطه با شرایط مالیاتی و نیز برای فرزندانم بوجود آورد که برای من راهی بجز تغییر ملیتم نگذاشت.

او با بیان اینکه نظامیان آمریکایی خود ناقض حقوق بشر در سطح گسترده هستند افزود: آمریکا در حالی مدعی حقوق بشر برای جهان است که خود در سطح خرد و کلان یعنی چه در داخل مرزها و چه در خارج از ایالات متحده حقوق بشر را نقض می کنند که جای تاسف دارد.

رابرت فانتینا ادامه داد: تناقض های زیادی در سیاستهای آمریکا به چشم می خورد که من تمامی آنها را محکوم می کنم، برخی از اقدامات غیر حقوق بشری آمریکا زیر سانسور بالای رسانه ای انجام می شود تا ملت آمریکا از حقیقت امر آگاه نشوند.
او با اشاره به اینکه حمایتهای کور دولت آمریکا از گروه منافقین همان رویکرد این کشور در قبال جنایت های سازمان یافته بر علیه سوریه است افزود: دولت آمریکا با حمایت از گروهک های تروریستی و منافقین به دنبال نشان دادن اوج خصومت های خود با دولت و ملت ایران است.

او ادامه داد: آمریکا سالهاست که در رسانه های خود ایرانیان را حامی تروریست می خواند در حالی که خود آمریکا حامی اصلی تروریست است که شاهد این ادعا اقدامات ضد سوری آمریکا بر علیه مردم بی دفاع این کشور است.

این پژوهشگر حقوق بشر با بیان اینکه وضعیت حقوق بشر در داخل مرزهای آمریکا بهتر از خارج مرزهای این کشور نیست، به کشتار پیوسته سیاه پوستان مظلوم آمریکایی اشاره کرد و گفت: کشتار سیاهان جزو دستورالعمل اصلی افسران پلیس آمریکا است زیرا این افسران جانی در برابر جنایتهایشان نه تنها بازخواست نمی شوند بلکه حتی در دادگاه به راحتی تبرئه می شوند.
او افزود: پلیس مسلح آمریکایی با بی رحمی هرچه تمام تر به سیاه پوست بی دفاع نزدیک و در نهایت آنها را با وجود تسلیم بودن به قتل می رسانند، این وضعت سیاه پوستان آمریکایی نشان می دهد سیاه پوستان هدفی ساده و دم دستی برای جنایات سازمان یافته و ضدحقوق بشری آمریکا هستند.

حقوق بشر بهانه جنگ افروزی آمریکایی‌ها

او برخورد بی رحمانه با سیاه پوستان را رفتاری سازمان یافته علیه سیاه پوستان آمریکایی عنوان کرد و گفت: دولت آمریکا با این رفتارهای وحشیانه علیه سیاه پوستان آمریکایی به آسانی حقوق بشر را زیرپا می گذارد، بسیاری از سیاه پوستان درآمد بسیار پایینی دارند تا جایی که درآمدشان زیر خط فقر است و از بسیاری از خدمات اجتماعی از جمله آموزش و درمان بی بهره اند.

رابرت فانتینا با اشاره به اینکه یکی از حوزه های روشن در مورد ضدیت آمریکا با حقوق بشر حمایت بی چون و چرا از داعش و حامیان آن یعنی عربستان صعودی است افزود: حقوق بشر آمریکایی رابطه مستقیمی با درآمدهای نفتی و منافع مالی دارد لذا هر زمان منافع مالی آمریکا تامین شود آنجا حقوق بشر معنا می یابد و برعکس زمانی که منافع مالی مورد انتظار آمریکا تامین نشود حقوق بشر پایمال شده و آن کشور ثانی حامی تروریست معرفی می شود، این رویکرد اصلی آمریکا در موضوع حقوق بشر است.

این پژوهشگر با اشاره به دلیل سکوت سازمان های بین المللی در مقابل جنایت های آمریکا در منطقه خاورمیانه افزود: سکوت سازمان های بین المللی در قبال جنایت های آمریکا و یا حمایتهای بی چون چرا از تروریست ها و حامیان آن از این بابت است که آنها از اقدامات بعدی دولت آمریکا یعنی قطع حمایت های مالی و بعضا اعمال تحریم‌های غیرانسانی آمریکا نسبت به خود می ترسند لذا سکوت می کنند تا منافشان به خطر نیفتد از جمله در موضوع کشتار بی رحمانه، جنایت های صهیونیست ها و رژیم آل سعود در سوریه، یمن، فلسطین و سایر ملت های مظلوم که این سازمان های بین المللی در مقابل جنایات آنها سکوت کرده اند و عملا بی تفاوت هستند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایزدی: آمریکایی ها در راستای دشمنی شان با ایران با هر گروه تروریستی و منافقین همکاری می کنند/رابرت فانتینا: آمریکا در حالی مدعی حقوق بشر برای جهان است که خود حقوق بشر را نقض می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..