تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماده‌ای غیر منتظره برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  این تحقیق که از سوی پژوهشگرانی در دانشگاه جان موریس انگلستان انجام شد، نشان می دهد که مصرف شکلات تلخ یا سیاه، نتایجی بهتر از شکلات سفید دربردارد.
روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت پژوهشگرانی در این دانشگاه، 14 زن را که سن آن بین 50 تا 65 سال بود، برای آزمایش مصرف سه نوع از این شکلات طی سه هفته انتخاب کردند وبه این نتیجه رسیدند که زنانی که شکلات تلخ خورده اند، درمقایسه با زنانی که از دو نوع دیگر شکلات خورده اند، تمایل کمتری به پرخوری داشتند.
بعد از دادن مقادیری مشابه از این شکلات، محققان مقدار غذایی را که هریک از این زنان در یک وعده اصلی خورده بود، محاسبه کردند و بر اساس آن مشخص شد زنانی که شکلات تلخ خورده اند، فقط 323 کالری غذا خوردند، درحالیکه آنانی که شکلات شیری خورده بودند، 404 کالری و آن هایی که شکلات سفید خورده بودند، 440 کالری مصرف کرده بودند.
دراین تحقیق که نتایج آن در یک مجله علمی تخصصی منتشر شد، اعلام شد که قطعاً، این تحقیق با هدف تبلیغ برای مصرف شکلات با هدف کاهش وزن نیست، اما به زنان توصیه می کند که به جای شکلات سفید یا شیری از شکلات تلخ استفاده کنند.

منبع:العالم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماده‌ای غیر منتظره برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..