تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام طراح خلاق آشنا به فتوشاپ وillustrator دراصفهان

شرکت معتبر اعتماد سازان تجارت الکترونیک ، در راستای تکمیل کادر اداری خود از واجدین شرایط زیر در اصفهان دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی جنسیت شرایط احراز طراح گرافیست خانم آشنا با نرم افزار فتوشاپ وایلوستریتور جهت کار در امور طراحی سایت و تبلیغات اگر با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا نیستید در شرکت آموزش (رایگان) می بینید اگر با وردپرس آشنا هستید این یک مزیت برای شما محسوب میشود کار به صورت حضوری و تمام وقت هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعدازظهر(به جز چهارشنبه ها ۸ صبح تا ۴ بعدازظهر و پنجشنبه ها ۸ صبح تا ۱۲ ظهر ) در شرکت می باشد. محیط کاری خانم هستند و فقط درخواست خانم ها مورد بررسی قرار میگیرد.

متقاضیان محترم می‌توانند برای تکمیل فرم و ارسال رزومه به لینک زیر مراجعه نمایند.

جهت تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام طراح خلاق آشنا به فتوشاپ وillustrator دراصفهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..