تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 شکارچی قوچ وحشی در دام یگان حفاظت

ساعت: 21:03 منتشر شده در مورخ: 1396/04/10 شناسه خبر: 1139578

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین از دستگیری سه شکارچی متخلف غیر مجاز قوچ وحشی در پارک ملی ساریگل این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سپهرآیین، «روح الله لایق» رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین با اشاره به دستگیری سه شکارچی متخلف غیر مجاز قوچ وحشی در پارک ملی ساریگل این شهرستان، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طی گشت و نظارت محیط بانان منطقه و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان از منطقه ساریگل موفق به دستگیری سه شکارچی متخلف شدند.

 وی افزود: پس از دستگیری و بازرسی از شکارچیان لاشه یک راس قوچ وحشی به همراه دو اسلحه شکار غیر مجاز از آنها کشف وضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین تصریح کرد: در این رابطه برای متخلفان پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبه  380 شورای عالی محیط زیست شکار هر راس قوج و میش وحشی 100میلیون ریال جریمه نقدی علاوه بر تحمل جریمه کیفری دارد که متهمان به ادای آن محکوم خواهند شد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 شکارچی قوچ وحشی در دام یگان حفاظت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..