تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت خبرنگار داعشی شبکه اعماق

در پی آزادسازی محلات شهر موصل توسط ارتش عراق، سازمان ضد تروریسم اقلیم کردستان عراق با صدور بیانیه ای کشته شدن یکی از خبرنگاران شبکه اعماق را تایید کرد.

صراط: در پی آزادسازی محلات شهر موصل توسط ارتش عراق، سازمان ضد تروریسم اقلیم کردستان عراق با صدور بیانیه ای کشته شدن یکی از خبرنگاران شبکه اعماق را تایید کرد.
به گزارش ایرنا، بیانیه مذکور حاکی است چهارشنبه هفته گذشته صهیب ایاد عبدالحامد خبرنگار شبکه اعماق وابسته به داعش در آخرین روزهای عملیات آزادسازی شهر موصل کشته شده است.
این بیانیه حاکی است صهیب ایاد اهل شهر سنجار در غرب موصل بوده و بعد از اشغال این شهر توسط داعش به عنوان خبرنگار برای این گروه تروریستی مشغول به کار شده است .
به گفته سازمان ضد ترور اقلیم کردستان عراق نامبرده نقش مهمی در ربودن دختران و زنان ایزدی و ویران کردن منازل ایزدیها در سنجار داشته است.
تصاویری از این خبرنگار داعشی در فضای مجازی وجود دارد که وی را هنگام آتش زدن اسرای داعش نشان می دهد.
شبکه تلویزیونی اعماق بعد از شکل گیری داعش به عنوان بازوی رسانه ای این سازمان تروریستی ایفای نقش کرده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت خبرنگار داعشی شبکه اعماق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..