تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات فرهنگی

گروه اجتماعی: رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: یکی از وظایفی که نمایندگی‌های آستان قدس در استان‌ها برعهده دارند، مباحث فرهنگی است و لازم است از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات فرهنگی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی روز گذشته در جلسه کمیته فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد اظهار کرد: امروز ما در شرایطی زندگی می کنیم که علیرغم دستاوردهای بسیار زیاد انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف، مشکلات و کاستی های بسیار زیادی هم داریم که باید برای رفع آنها اقدام نماییم.
گنابادی‌نژاد ادامه داد: یکی از وظایف مسئولان نظام این است که این دستاوردها را برای مردم بازگو کنند و برای آنها یادآوری از این افتخارات در عرصه های مخلتف از جمله علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشتیم را انجام دهند.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: یک زمانی افراد محروم عده خاصی بودند ولی امروز افراد عادی جامعه هم به سختی زندگی خود را می چرخانند و با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستند.
وی افزود: حاشیه نشینی، فساد، اعتیاد و موارد مختلف دیگر از جمله مسائلی است که امروزه در جامعه ما وجود دارد و نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه آتش به اختیار به معنای انجام امور زمین مانده بسیاری است که در مسائل مختلف وجود دارد، گفت: ضمن اینکه آتش به اختیار به معنای تخلف از قانون، ارزش‌ها و هنجارها نیست، ولی مسئولیت‌هایی که نخبگان فرهنگی به دوششان است را باید در وسط میدان و به هنگام و سریع انجام دهند و برای پر کردن منافذ نفوذ دشمن اقدام کنند.
وی ادامه داد: آستان قدس باید خط مقدم جبهه فرهنگی رضوی را باید در کشور ایجاد کند، گفت: دلبستگی که مردم به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دارند از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و باید آن را تقویت کنیم.
گنابادی‌نژاد به تشکیل نمایندگی آستان قدس در همه استان‌های کشور اشاره کرد و افزود: این نمایندگی‌ها ایجاد شده تا زیر سایه حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مرهمی بر زخم‌های محرومان جامعه باشیم.
وی تصریح کرد: یکی از وظایفی که این نمایندگی‌ها بر عهده دارند، مباحث فرهنگی است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است که نسبت به رفع مشکلات و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه قدم برداریم.
گنابادی‌نژاد ادامه داد: از ابتدا تاکید بر این بود که در فعالیت‌ها بر ظرفیت‌های مردمی تکیه شود و بنا نیست که نمایندگی‌ها در استان‌ها ساختار و بروکراسی اداری ایجاد کنند بلکه یک تشکل کاملا مردمی، چالاک اما تاثیرگذار هستند.
به گفته وی، با توجه به اینکه در استان‌های مختلف فعالیت‌های فرهنگی متعددی در حوزه فرهنگ رضوی اجرایی شده بود، با موافقت تولیت آستان قدس رضوی، مقرر شد کمیته‌های فرهنگی آستان قدس در استان‌ها با محوریت فعالیت‌ها و تجارب انجام شده در سال‌های قبل تشکیل شود.
منبع: روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات فرهنگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..