تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت برند سازی محصولات تولیدی استان زنجان

استاندار زنجان بر ضرورت تلاش برای برند سازی محصولات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز زنجان ؛ استاندار زنجان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر ضرورت تلاش برای برندسازی محصولات استان گفت: باید کاری کنیم تا حاصل زحمات و دسترنج تولید کنندگان زنجان با نام و شناسنامه این استان در داخل و خارج کشور صادر شود.

درویش امیری صنعت و معدن را نخستین مولفه توسعه زنجان دانست و افزود: باید حداکثر بهره را از این ظرفیت در مسیر توسعه و پیشرفت استان بگیریم.

وی با اشاره به اهمیت  توسعه شرکت های دانش بنیان گفت: هم اکنون  کمتر از یک درصد شرکت های دانش بنیان کشور در استان زنجان واقع هستند که این میزان بسیار کم است.

هم اکنون 2هزار و958 شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال هستند که سهم استان زنجان از این تعداد، 28 شرکت است.
وی با اشاره بر  لزوم تلاش همه مسئولان بر تحقق  اهداف اقتصاد مقاومتی گفت:در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از روال همیشگی و روزمره نظام اداری باید بیرون بیاییم و کارهای اساسی و موثر تری را با سرعت بیشتر انجام دهیم

 

.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت برند سازی محصولات تولیدی استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..