تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: سی‌ان‌ان خود را به عنوان یک رسانه جعلی و مزخرف نشان داد

به گزارش مشرق، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر نوشت من خیلی خوشحالم که می بینم (شبکه تلویزیونی) سی ان ان در نهایت به عنوان یک رسانه جعلی و ژورنالیسم مزخرف خودش را نشان داد.

وی در پیام دیگری آورده است چندین ایالت از ارائه اطلاعات به هیئت تخلفات انتخاباتی خودداری می کنند. آنها سعی دارند چه چیزی را پنهان کنند؟

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت حرفم این است رئیس ( شبکه تلویزیونی ) ان بی سی ، گرتا وان سوسترن (مجری شبکه خبری ام اس ان بی سی ) را به سبب خودداری از همراهی با رویکرد "مبتنی بر نفرت از ترامپ" این شبکه اخراج کرد.

وی در پیام دیگری آورده است جو اسکاربوروگ دیوانه  (مجری ام اس ان بی سی) و میکا برژینسکی که مثل سنگ صداش درنمیاد (مجری ام اس ان بی سی) آدم های بدی نیستند اما نمایش ضعیف شان تحت تأثیر رؤسایشان در ان بی اس است. این خیلی بد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: سی‌ان‌ان خود را به عنوان یک رسانه جعلی و مزخرف نشان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..