تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یادداشت نیویورک‌ پست درباره فعالیت ترامپ در توئیتر: بس کن، فقط بس کن

روزنامۀ "نیویورک پُست" در اقدامی بی سابقه، مقاله ای سه واژه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت.

به گزارش عصرایران به نقل از العالم؛ در این مقالۀ سه کلمه ای که دربارۀ فعالیت مجازی دونالد ترامپ در فضای توییتر نوشته شده، آمده است: بس کن! فقط بس کن!

این واکنش بی سابقۀ روزنامه نیویورک پست، پاسخی به انتقادهای اخیر ترامپ به دو فعال رسانه ای به نام های میکا برژنسکی و جو اسکاربورو، مجری های برنامه "مورنینگ گو" بود. این دو فعال رسانه ای، در برنامۀ خود که از شبکۀ "ام.اس.ان.بی.سی" پخش می شود، به شدت از عملکرد دولت ترامپ انتقاد کردند.

ترامپ در واکنش به این انتقادات، برژنسکی را "ابله و دیوانه" و اسکاربورو را "بیمار روانی" خواند.

شخصیت های سیاسی آمریکایی، علیه توهین های ترامپ به این دو فعال رسانه ای، واکنش نشان دادند.

به نوشتۀ وبگاه "روسیا الیوم" چندی پیش، یک نظرسنجی برگزار شد که در آن مشخص شد اکثر آمریکایی ها، خواهان خودداری ترامپ از مطلب نوشتن در تویتر شده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یادداشت نیویورک‌ پست درباره فعالیت ترامپ در توئیتر: بس کن، فقط بس کن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..