تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلخوشی‌های کوچک در گرمای دزفول

میوه‌های خوشمزه و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و برنامه‌ریزی برای سفر، تنها بخشی از ویژگی‌های تابستان است، بخشی دوستداشتنی از آن. جز اینها، مهمترین ویژگی این فصل شاید آنقدرها هم دوستداشتنی نباشد، بخصوص برای برخی از مناطق کشورمان این ویژگی کاملا قابل درک است: گرما. اهالی جنوب اما تلاش می‌کنند در کنار پناه بردن به راهکار همیشگی‌شان برای فرار از گرما، سختی‌های زندگی در تابستان‌های گرم جنوب را لااقل برای دقایقی فراموش کنند. تصاویر زیر، گوشه‌ای از دلخوشی‌های کوچک این روزهای اهالی دزفول در استان خوزستان است.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلخوشی‌های کوچک در گرمای دزفول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..