تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای قم تا دوشنبه غبارآلود است

کارشناس هواشناسی قم گفت: طبق پیش بینی‌ها هوای استان قم از امروز تا دوشنبه همراه با گرد و خاک است.

محمد جواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گرد و خاکی که هوای قم را در برگرفته است، گفت: به دلیل وزش باد از سمت شرق استان قم که به دشت مسیله و کویر منتهی می‌شود این بادها گرد و خاک را برای استان همراه دارند.

وی ادامه داد: فردا هم هوای قم همراه با گرد و خاک است و برای روز دوشنبه هوا غبارآلود پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم بیان داشت: وزش باد برای امروز شدید و برای فردا آرام و برای روز دوشنبه هم شدید پیش بینی می‌شود که این نکته هم بر گرد و خاک هوا تأثیر دارد.

وی در ادامه دمای هوای امروز قم را حداکثر ۴۱ و حداقل ۲۲ درجه پیش بینی کرد و گفت: این دما برای فردا حداکثر ۴۰ و حداقل ۲۴ درجه و برای روز دوشنبه هم حداکثر ۴۱ و حداقل ۲۵ درجه پیش بینی می‌شود.

ترابیان همچنین عنوان کرد: ممکن است فردا در ارتفاعات استان بارش پراکنده باران هم وجود داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای قم تا دوشنبه غبارآلود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..