تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خوشمزه روز: هات داگ کبابی با آناناس [تماشا کنید]

این ساندویچ هات داگ به همراه بیکن و آناناس کبابی تهیه و سرو می شود و طعم لذیذ و خوشمزه ای دارد. برای آشنایی با روش تهیه آن در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

مواد لازم (۱۲ نفر)

۲ قاشق چایخوری پاپریکا نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه نصف قاشق چایخوری نمک ۱ قاشق چایخوری پودر چیلی ۱ قاشق چایخوری پودر سیر ۱ قاشق چایخوری پودر پیاز نصف یک عدد آناناس ۲۴ اسلایس بیکن ۱۲ عدد هات داگ ۱۲ عدد نان هات داگ

برای سرو:

سس باربیکیو پیاز قرمز فلفل هالوپینو

طرز تهیه

گریل را با حرارت ملایم روشن کنید. آناناس ها را به صورت خلال های درشت خرد کنید. در یک کاسه، پاپریکا، پودر پیاز، پودر سیر، پودر چیلی، فلفل سیاه و نمک را روی آناناس ها بریزید. آن ها را کاملا با هم مخلوط کنید. بیکن ها را روی یک سطح در کنار یکدیگر بچینید. یک تکه آناناس و یک عدد هات داگ را روی بیکن ها قرار داده و سپس آن ها را رول کنید تا همه سطح آن ها پوشیده شود. آن ها را روی گریل بگذارید و با حرارت کم به طوری که هات داگ ها پخته شوند، گریل کنید. در آخر، هات داگ های پوشیده در بیکن را درون نان قرار بدهید، سس باربیکیو ریخته و به همراه پیاز قرمز و فلفل هالوپینو سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خوشمزه روز: هات داگ کبابی با آناناس [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..