تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی پورشه کیمن در تعقیب تسلا کنترل خود را از دست می‌دهد + فیلم

وقتی پورشه کیمن در تعقیب تسلا کنترل خود را از دست می‌دهد + فیلم

آخرین اخبار

علی صادقی
نویسنده

مسابقات خیابانی آن هم بدون برنامه همیشه یک ایده بسیار بد هستند. نه فقط به خاطر اینکه شما در معرض بسیاری از خطرات جاده‌ و موانع اطراف آن قرار می‌گیرید، بلکه به این خاطر که علاوه بر شما، کسانی دیگر هم از این جاده‌ها استفاده می‌کنند. پس در صورت آغاز یک مسابقه و یا کل کل‌های خیابانی، نه تنها جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهید، بلکه جان سایر افراد حاضر در خیابان را هم به خطر خواهید انداخت، همچون کل کل اخیر یک دستگاه تسلا مدل S با یک دستگاه خودروی پورشه کیمن GT4 که سرانجام پورشه کیمن GT4 سر پیچ کنترل خود را از دست داده و به دور خود می‌چرخد که خوشبختانه آسیبی به خود و دیگر اتومبیل‌های داخل خیابان وارد نمی‌کند.
همانطور که می‌دانید، پورشه کیمن GT4 یک ماشین سبک و پر سروصدا است، پس وقتی پدال گاز را برای گرفتن تسلا مدل S خیلی فشار دهید، تبدیل به یک اسب اشتوتگارتی وحشی می‌شود که برای کنترل آن نیاز به یک راننده ماهر است که گویا راننده پورشه کیمن داخل این فیلم مهارت کافی برای حفظ ثبات خود ندارد. از طرفی دیگر خودروی تسلا مدل S به خاطر چیدمان باتری‌های آن در کف اتومبیل، بسیار سنگین است و همین موضوع باعث ثبات بالای آن هنگام پیچیدن می‌شود، اما به خاطر ساختمان موتورهای الکتریکی و ارسال نیروی خطی به سمت چرخ‌ها، یک شتاب بسیار خوب و سریع دارد که در این کل کل خیابانی باعث شده خودروی پورشه کیمن GT4 را پشت سر خود نگه دارد.
خودرویی همتراز با تسلا مدل S شاید امروز وجود نداشته باشد، اما در آینده پورشه تمام الکتریکی "E Mision" یک رقیب جدی برای تسلا مدل S خواهد بود که در بخش فنی خود از یک سیستم محرک تمام الکتریکی 600 اسب بخاری سود می‌برد که سرعت آن را به 250 کیلومتر بر ساعت و همچنین شتاب آن را در مدل‌های کانسپت به عدد 3.5 ثانیه و یا کمتر رسانده است، در صورتی که مجموعه باتری‌های آن بیش از 480 کیلومتر بازدهی خواهند داشت که برای رقابت با تسلا مدل S یک مشخصات فنی بی نظیر دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی پورشه کیمن در تعقیب تسلا کنترل خود را از دست می‌دهد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..