تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناسا شایعه ارسال کودکان به مریخ برای کار اجباری در این سیاره را تکذیب کرد

ناسا شایعه ارسال کودکان به مریخ برای کار اجباری در این سیاره را تکذیب کرد

به تازگی در برنامه رادیویی Infowars شایعه شده بود که ناسا کودکان را دزدیده و آنها را برای کار اجباری به مریخ می‌فرستد. این شایعه توسط Robert David Steele در این برنامه رادیویی گفته شده است، رابرت که یکی از افسران سابق Marine and Central Intelligence Agency است، مدعی شده کودکانی که توسط ناسا به فضا فرستاده می‌شوند، پس از رسیدن به خاک مریخ هیچ چاره‌ای به جز کار کردن در شرایط سخت ندارند. با تک شات همراه باشید.

برنامه رادیویی Infowars که مجری آن الکس جونز است بیشتر به بررسی شایعات و توطئه‌ها می‌پردازد برای مثال پیش از این فرضیه دخالت داشتن دولت ایالات متحده در حملات 11 سپتامبر در این برنامه عنوان شده بود.

اما با توجه به حساس بودن این ادعا ناسا بلافاصله وارد عمل شده و یکی از سخنگویان این سازمان عنوان کرده که در حال حاضر هیچ انسانی روی مریخ زندگی نمی کند و تمامی عملیات‌های مریخ توسط ربات‌های مریخ نورد انجام می‌شود.

رویای زندگی در مریخ این روزها بسیار داغ است و علاوه بر ناسا سایر شرکت‌های علمی بزرگ دنیا نیز برای محقق کردن این رویا تلاش می کنند که اسپیس ایکس یکی از این شرکت‌هاست. ایلان ماسک مدیر عامل اسپس ایکس متعقد است که می‌توان بیش از یک میلیون انسان را در این سیاره سرخ مسکن دارد.

با توجه به حساس بودن فعالیت‌های ناسا، شایعات و توطئه‌های زیادی درباره این سازمان منتشر می‌شود برای مثال مدتی مثال گروه هکری Anonymous ویدیویی را را در یوتیوب پخش کردند که از تماس ناسا با موجودات بیگانه خبر می‌داد اما ناسا بلافاصله این خبر را تکذیب کرد


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناسا شایعه ارسال کودکان به مریخ برای کار اجباری در این سیاره را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..