تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات ها امنیت خیابان های دبی را تامین می کنند

ربات ها امنیت خیابان های دبی را تامین می کنند

تا پایان سال جاری میلادی، نیروی پلیس دبی ابزاری جدید برای نظارت بر خیابان ها در اختیار خواهد داشت: خودرویی خودران که به صورت یک دستگاه نظارتی متحرک عمل می کند. ابعاد این خودرو مشابه خودروهای الکتریکی کودکان است و یک دوربین با زاویه دید 360 درجه در آن تعبیه شده که می توان با استفاده از آن، افراد تحت تعقیب را با استفاده از فناوری تشخیص چهره شناسایی کرد. با تک شات همراه باشید.


این خودروها توسط یک شرکت نوپای فناوری از سنگاپور با نام OTSAW Digital ساخته شده و O-R3 نام دارد. شرکت OTSAW گفته دبی نخستین شهر در جهان است که از محصولات این شرکت برای انجام ماموریت های روزانه استفاده می کند. قرار نیست این خودروهای اتوماتیک جایگزین نیروی انسانی شوند، بلکه ماموریت های با درجه اهمیت پایین تر به آنها محول می شود.


این خودروها امکان شارژ خودکار خود را نیز دارند و یک پهپاد نیز در آنها قرار داده شده که می تواند مظنونین را در نقاطی که خودرو امکان حرکت را ندارد، تعقیب کند.


سرهنگ عبدالله خلیفه المعاری فرمانده پلیس دبی در نشست خبری اخیر خود درباره این پروژه گفت که "قصد داریم ماموریت هایی را با استفاده از فناوری های روز، به ربات ها بسپاریم. هدف ما تضمین امنیت خیابان ها بدون حضور نیروی انسانی پلیس است." این ربات ها در ابتدا در مناطقی که گردشگران در آنها بیشتر تردد دارند بکار گرفته می شوند.


اداره پلیس دبی گفته تلاش می کند تا سال 2030، بیست و پنج درصد از نیروهای خود را به ربات ها تخصیص دهد و آنطور که این خودرو نشان می دهد، پلیس دبی تعریف گسترده ای برای ربات ها دارد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات ها امنیت خیابان های دبی را تامین می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..