تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینترنت نامحدود ثابت تا قبل از پایان دولت یازدهم ارائه می‌شود

اینترنت نامحدود ثابت تا قبل از پایان دولت یازدهم ارائه می‌شود

بعد از تحقق وعده چند روز پیش وزیر ارتباطات مبنی بر ارائه بسته‌های متنوع اینترنت برای استفاده از کاربران تلفن همراه، واعظی امروز اعلام کرد که تا قبل از پایان دولت یازدهم اینترنت نامحدود برای کاربران ثابت اینترنت نیز ارائه می شود. در ادامه با تک شات همراه باشید.

بعد از حذف بسته های پرطرفدار اینترنت نامحدود شبانه همراه اول، محمود واعظی وزیر ارتباطات این وعده را به کاربران داد که با هماهنگی که رگولاتوری با اپراتورهای تلفن همراه کرده از عید سعید فطر بسته های مشابهی ارائه می شود تا مشکلی برای کابران ایجاد نشود.

امروز همزمان با قرار گرفتن در آستانه عید سعید فطر شاهد بودیم که همراه اول بسته‌های متنوعی را برای استفاده کاربران در ایام تابستان ارائه کرد.

وزیر ارتباطات نیز ضمن تبریک عید سعید فطر، در اینستاگرامش نوشت: همانطور که وعده دادم، بسته های اینترنتی جدید توسط اپراتورها ارائه شده است.

وی همچنین افزود:

به منظور حمایت از تولیدات داخلی و رعایت حقوق مصرف کنندگان از سازمان تنظیم مقررات خواستم که ضمن بررسی شرایط بازار، مصوبه ای برای خاتمه دادن به فروش اینترنت در بازار اینترنت ثابت (ADSL) و آغاز ارایه سرویس نامحدود در این بخش تهیه و تا قبل از پایان دولت یازدهم برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینترنت نامحدود ثابت تا قبل از پایان دولت یازدهم ارائه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..