تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واحدهای متخلف در ماه رمضان 522 میلیون ریال جریمه شدند

ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1396/04/10 شناسه خبر: 1139459

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف در حدود 522 ملیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر خاصی که از قبل برای نظارت بر بازار استان قزوین اندیشیده شده بود به مرحله اجرا گذاشته شد. 


وی ادامه داد: در این راستا 213 مورد بازرسی مشترک متشکل از رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده های مراکز بهداشت و سایر دستگاه‌های ذی ربط، بازرسی و نظارت ویژه ای را به طور گسترده در سطح استان آغاز کردند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اضافه کرد: بیشترین بازرسی‌ها از قنادی‌ها(زولبیا و بامیه)، مراکز عرضه حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شده و هم اکنون 484 پرونده در این خصوص تشکیل شده و درحال اقدام است.

وی تصریح کرد: با برخی از واحدهای صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشند و بلافاصله برخورد صورت گرفت؛ همچنین برگزاری جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از جمله اقدامات شایان ذکر است.

این مسئول با بیان اینکه میزان محکومیت واحدهای متخلف در حدود 522 ملیون ریال بوده است، عنوان کرد: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت.

وی در پایان گفت: پس از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی، گشت‌های مشترکی با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واحدهای متخلف در ماه رمضان 522 میلیون ریال جریمه شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..