تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برای هواداران قایقران تکاب

ساعت: 15:29 منتشر شده در مورخ: 1396/04/10 شناسه خبر: 1139378

با توجه به اینکه ۳ هفته به پایان مسابقات فوتسال دسته دو کشور باقی مانده است و در گروه دوم تیم ماهیان تبریز لقب سقوط کننده این گروه را به خود اختصاص داد!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیز،با توجه به اینکه ۳ هفته به پایان مسابقات فوتسال دسته دو کشور باقی مانده است و در گروه دو تیمهای قایقران تکاب، همتاز موتور بناب و شهید دهقانی نیا اردبیل برای حفظ سهمیه در تلاش هستند تیم دیگری لقب سقوط کننده این گروه را به خود اختصاص داد!


با توجه به غیبت تیم مهیان تبریز مقابل پارس آباد در بازی هفته اخیر، این تیم از جدول مسابقات کنار گذاشته شد.

تیم مهیان تبریز در بازی هفته اول لیگ دو بخاطر مشکلات داخلی و در بازی هفته یازدهم بخاطر مشکلات مالی در مقابل حریفان خود حاضر نشد و با توجه به قانون مصوب در ابتدای مسابقات، چنانچه تیمی در دو بازی متوالی یا متناوب لیگ غیبت نماید به لیگ های پایین سقوط می نماید.

لذا با توجه به موارد بالا تیم مهیان تبریز از گروه دو لیگ دسته دو سقوط خواهد نمود و تیمهای قایقران و همتاز موتور و شهید دهقانی نیا دیگر جدالی برای حفظ سهمیه نخواهند داشت.

بازیهای سه هفته پایانی برای این تیمها صرفا جهت کسب تجربه و ابراز شایستگی جوانان خود خواهد بود.

سقوط تیم تبریز قطعی و دیگر تیم ها ماندنی شدند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برای هواداران قایقران تکاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..