تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام متفاوت رزیتا غفاری خطاب به کیمیا علیزاده +عکس

پیام متفاوت رزیتا غفاری خطاب به علیزادهبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کیمیا علیزاده نماینده وزن 62 کیلوگرم کشورمان روز گذشته برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها به مصاف «تاتیانا کوزمینا» از روسیه دارنده مدال طلای قهرمانی اروپا 2015 و 2016 و برنز المپیک نوجوانان 2014 رفت و توانست با نتیجه 9 بر 6 بار دیگر افتخاری برای بانوان تکواندوکار ایران بیافریند و راهی فینال شود.

در همین راستا رزیتا غفاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این پیروزی را به وی تبریک گفت.

رزیتا غفاری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"كيمياى عزيزم. افتخار ايران و ايرانى. پهلوانيت مبارک عزيزم. از راست تصوير. عزيزان.كيميا عليزاده، فلور نظرى، خودم، مريم كاويانى، سوگل طهماسبى، روشنک عجميان كه همگى عزيزند و يگانه!"

 پیام متفاوت رزیتا غفاری خطاب به علیزاده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام متفاوت رزیتا غفاری خطاب به کیمیا علیزاده +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..