تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش توییتری اسحاق جهانگیری به آزادی موصل +توئیت

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش، تلویزیون عراق در پی آزادسازی مسجد النوری و منطقه السراجخانه در موصل، پایان رسمی خلافت خودخوانده داعش در این کشور را اعلام کرد و موصل به طور کامل خالی از تروریست های داعش شد. اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور پس از چند روز نسبت به آزاد سازی موصل با ارسال پیامی در توئیتر واکنش نشان داد.

اسحاق جهانگیری در توئیتر نوشت: "پيروزی مردم و دولت عراق بر داعش با آزاد سازی شهر مهم و تاريخی موصل نقطه پايان حيات گروه های تروريستی و ايجاد ثبات و امنيت در منطقه است".

واکنش توییتری اسحاق جهانگیری به آزادی موصل +توئیت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش توییتری اسحاق جهانگیری به آزادی موصل +توئیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..