تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانسل: طی چند ماه آینده بسته‌های نامحدود حجمی برای مودم‌های TDLTE‌ ارائه می‌شود

مدیر کل بازاریابی ایرانسل اعلام کرد که طی چند ماه آینده، بسته‌های نامحدود حجمی برای مودم‌های TDLTE ارائه خواهد شد.

باقر صمدی، مدیر کل بازاریابی ایرانسل پس از پایان کنفرانس خبری این شرکت و در پاسخ به سوال نماینده‌ی زومیت مبنی بر اینکه، آیا ایرانسل برنامه‌ای برای ارائه‌ی بسته‌های نامحدود حجمی برای مودم‌های TDLTE‌ دارد یا خیر، اعلام کرد که طی چند ماه آینده، بسته‌های نامحدود حجمی برای کاربران این مودم‌ها ارائه خواهد شد؛ اما در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص جزئیات این بسته‌ها در دست نیست.

صمدی خاطرنشان شد که در حال حاضر هم تعدادی از بسته‌های TDLTE‌ برای مشترکین تجاری وجود دارد که حجم آن‌ها به یک ترابایت هم می‌رسد؛ این بسته‌ها امروز و در جریان کنفرانس خبری ایرانسل معرفی شدند.

مدیر کل بازاریابی ایرانسل در پایان در رابطه با کاربران مودم‌های وایمکس ایرانسل نیز اعلام کرد که به‌زودی امکان تعویض مودم‌های وایمکس ایرانسل با مودم‌های TDLTE بدون نیاز به فعال‌بودن حساب وایمکس نیز فراهم خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانسل: طی چند ماه آینده بسته‌های نامحدود حجمی برای مودم‌های TDLTE‌ ارائه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..