تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از مصرف نوشیدنی‌های یخ زده خودداری کنید

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسترن محمدی رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای شدید در برخی از مناطق لزوم استفاده و نگهداری مواد غذایی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دو چندان می‌شود.

وی گفت: شهروندان هنگام خرید محصولات غذایی به ویزه نوشیدنی‌ها حتما به آرم سازمان غذا و دارو و تمام مشخصات آن از جمله تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهداشتی ساخت و دیگر موارد لازم دقت نمایند.

 محمدی بیان کرد: تمام نوشیدنی‌ها از جمله آب‌های معدنی حتما باید در داخل یخچال‌های مناسب و با دمای مناسب یخچال نگهداری شوند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو افزود: نوشیدنی‌ها به هیچ عنوان نباید یخ زده باشند و مصرف کنندگان از خرید نوشیدنی‌های یخ زده خودداری کنند.

وی یادآور شد: نوشیدنی‌ها و مواد غذایی که امکان فاسد شدن آنها بالا می‌باشد به هیچ عنوان نباید زیر نور آفتاب قرار بگیرد و مصرف کنندگان هنگام خرید به خصوص در مسافرت‌ها به این موضوعات توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از مصرف نوشیدنی‌های یخ زده خودداری کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..