تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیم کارت دائمی ایرانسل با نصف قیمت و بصورت اقساطی به فروش می‌رسد

ایرانسل در نشست خبری خود نه‌تنها از کاهش ۱۰۰ درصدی قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خود خبر داد، بلکه امکان خرید اقساطی سیم‌کارت‌های دائمی به همراه هدیه‌‌های شگفت‌انگیز را فراهم کرد.

علاقمندان به خرید سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل حالا می‌توانند با پرداخت ۶۰ هزار تومان به جمع مشترکین آی‌سیم یا همان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل بپیوندند. همچنین کاربران می‌توانند بصورت قسطی و با پرداخت ۳۰ هزار تومان نقدی و سه قسط ۱۰ هزار تومانی سیم کارت دائمی ایرانسل بخرند. 

علاوه بر این ایرانسل برای تشویق کاربران به تهیه‌ی سیم‌کارت دائمی، یک ماه مکالمه‌ی داخل شبکه‌ای رایگان و هدیه‌ی ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مدت ۳۰ روز را نیز برای مشترکین جدید خود در نظر گرفته است. 

علاوه بر این، مشترکین جدید سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل، هر ماه یک گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار ۳۰ روز و برای مدت ۶ ماه هدیه خواهند گرفت. ایرانسل تعرفه نیم‌بها برای سایت‌های داخلی را هم در  اجرایی خواهد کرد. برای سیم‌کارت‌های دائمی مصرف آزاد از ۰.۴ ریال به ازای هر کیلوبایت به ۰.۲ و برای سیم‌کارت‌های اعتباری نیز از ۰.۶ به ۰.۳ کاهش یافته است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیم کارت دائمی ایرانسل با نصف قیمت و بصورت اقساطی به فروش می‌رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..