تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه‌ی خرید سیم‌کارت‌های آی‌ سیم ایرانسل

ایرانسل در جریان کنفرانس خود در دفتر مرکزی این شرکت، روش‌های مختلف خرید آی‌سیم را توضیح داد.

ایرانسل امروز در کنفرانس خود به معرفی سیاست‌ها و اهدافش سخن می‌گوید. صمدی، مدیر بازاریابی ایرانسل، در بخشی از سخنان خود در این کنفرانس به پشتیبانی این اپراتور اشاره کرد و با بیان این‌که بیش از ۵۰۰ نفر کارشناس به‌صورت ۲۴ ساعته وظیفه‌ی پشتیبانی و رفع مشکلات کاربران را بر عهده دارند، به سیم‌کارت‌های آی‌سیم و نحوه‌ی خرید آن اشاره کرد. 

سیم‌کارت‌های آی‌سیم ایرانسل را می‌توان از فروشگاه‌ها و مراکز تأییدشده‌ی ایرانسل یا از طریق وب‌سایت shop.irancell.ir خریداری کرد. کاربران همچنین قادر به تبدیل سیم‌کارت‌های قدیمی خود با آی‌سیم هستند. علاقه‌مندان می‌توانند این سیم‌کارت‌ها را با کد دستوری *7# یا تماس با شماره‌ی ۶۰۰ نیز خریداری کنند. 

ایرانسل همچنین قیمت سیم‌کارت‌های دائمی خود را از ۱۲۰ هزار تومان سابق به ۶۰ هزار تومان کاهش داد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه‌ی خرید سیم‌کارت‌های آی‌ سیم ایرانسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..