تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانسل: گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه‌ دسترسی به اطلاعات و فضای مجازی هستیم

ایرانسل در نشست خبری امروز خود اعلام کرد که گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه‌ی دسترسی به اطلاعات و فضای مجازی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است.

صمدی، مدیر بازاریابی ایرانسل، در نشست خبری امروز این اپراتور که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: «ما مفتخریم اعلام کنیم که ایرانسل گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه دسترسی به اطلاعات و فضای مجازی است»

وی در ادامه تعداد مشترکین دیتای این اپراتور را ۲۸ میلیون نفر اعلام کرد. این در حالی است که ۴۹ میلیون نفر از سرویس 2G ایرانسل استفاده می‌کنند و با گسترش شبکه‌ی 3G، تعداد مشترکین نسل سوم نیز به ۲۹.۸ میلیون نفر رسیده است. 

مدیر بازاریابی ایرانسل همچنین ادعا کرد که ایرانسل بزرگ‌ترین شبکه‌ی نسل چهارم را در کشور دارد.

همچنین با وجود اینکه شبکه‌ی 4.5G به‌تازگی گسترش یافته است، در حال حاضر مشترکین ایرانسل در ۴۷۶ دهستان و شهر کشور قادر به اتصال به این شبکه هستند؛ این یعنی ایرانسل تقریبا تمام کشور را به نسل چهار و نیم متصل کرده است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانسل: گسترده‌ترین و سریع‌ترین شبکه‌ دسترسی به اطلاعات و فضای مجازی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..