تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استودیوی فیلم سازی مشهور چین شبانه در آتش سوخت +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ استودیوی جهانی " هنگ داین " که جز مشهورترین استودیوهای فیلم سازی چین است، صبح 5 روز سه شنبه دچار یک حادثه آتش سوزی مهیب شد. این استودیو که با نام " چاینا وود " نیز شناخته می شود در استان " ژی جیانگ " چین قرار دارد و استودیوی فیلم سازی مشهوری است  که بدل مکان های تاریخی مانند " old summer palace " و  " forbidden city "  در آن ساخته شده است.  طی این سالها فیلم های مشهوری چینی مانند " قهرمان " ساخته ژانگ یوموئو در این استودیو ساخته شده است.

استودیوی فیلم سازی مشهور چین در آتش سوخت + تصاویر

اما جالب اینکه در حالی که این استودیوی فیلم سازی در آتش می سوخت، ساکنین محلی به تصور اینکه این آتش سوزی احتمالا سکانسی از یک فیلم است با پلیس و آتش نشانی تماس نگرفتند. یکی از ساکنان محلی در این خصوص گفت: " همیشه فیلم های زیادی در این استودیوی فیلم سازی ساخته می شود. من هم شاهد این آتش سوزی مهیب بودم اما هر کسی مانند من فکر می کرد لابد این آتش سوزی نیز قسمتی از یک فیلم است. به همین خاطر کسی با پلیس یا آتش نشانی تماس نگرفت.

استودیوی فیلم سازی مشهور چین در آتش سوخت + تصاویر

سرانجام در ساعت 7 صبح آتش نشانان در محل حادثه حاضر و موفق شدند از گسترش آتش به سایر نقاط این استودیو عظیم جلوگیری کنند.

گفتنی است؛ این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استودیوی فیلم سازی مشهور چین شبانه در آتش سوخت +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..