تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت عجیب وزیر امور خارجه فرانسه در کنار ظریف! + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پنحشنبه شب با ژان ایوز لو دریان همتای فرانسوی خود دیدار و گفتگو کرد.

وزیران امور خارجه ایران و فرانسه در این دیدار به بررسی آخرین سطح روابط دو کشور پس از انتخابات اخیر در فرانسه و همچنین تحولات منطقه غرب آسیا پرداختند، بحران سوریه و عراق ، مبارزه با تروریسم و برجام از دیگر موضوعات مطرح شده در دیدار وزیران خارجه ایران و فرانسه بود.

اما در حاشیه این دیدار فیلمی عجیب در فضای مجازی منتشر شده که واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به همراه داشته است، در این دیدار در حالی که ظریف دست خود را به سمت همتای فرانسوی خود دراز می کند، ژان ایوز لو بی توجه به راه خود ادامه می دهد، برخی از کاربران در فضای مجازی این اقدام وزیر امور خارجه فرانسه را بی احترامی دانسته اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت عجیب وزیر امور خارجه فرانسه در کنار ظریف! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..